Wij hebben 4 vragen voor u voor de Overstapservice:

  1. Weet u nooit precies vooraf wat u moet betalen aan uw huidige accountant of administratiekantoor?
  2. Geeft uw huidige accountant of boekhouder u geen online-inzicht in uw financiële situatie?
  3. Krijgt u geen proactief (tussentijds) advies van uw huidige accountant of boekhoudkantoor?
  4. Kent uw huidige accountant of administratiekantoor uw branche wel goed genoeg?

Als u één of meerdere van deze vragen met ‘ja’ moet beantwoorden, dan is het moment aangebroken om gebruik te maken van de overstapservice van AdFerm.

Het veranderen van accountant of boekhouder roept vaak veel vragen en onzekerheden bij u op. Geeft dit geen problemen met de belastingdienst? Kloppen mijn cijfers nog wel als ik overstap? En mijn loonstroken, komen die wel op tijd?  Zomaar enkele vragen waarmee u zou kunnen worstelen, maar u hoeft zich nergens zorgen over te maken. Overstappen naar AdFerm gaat heel eenvoudig met onze overstapservice en levert u absoluut geen problemen op.

Wat overstappen naar AdFerm u wel oplevert:

  • De zekerheid van vaste tarieven.
  • AdFerm zal u altijd proactief adviseren als wij mogelijkheden zien waarmee uw bedrijfsresultaat kan verbeteren.
  • Vast contactpersoon.
  • Laagdrempelig en goed benaderbaar.
  • Altijd Up-to-date qua kennisniveau.
  • Register Belasting Adviseur en lid van Fiscount.
  • Meer ruimte om te ondernemen.
  • Schaalbare dienstverlening (full-service of gedeelte).
  • Brede branchekennis (ook over uw branche).
  • Verregaande, professionele en veilige digitalisering.
  • 24/7 inzicht in uw cijfers en financiële stand van zaken.
  • Altijd snel antwoord op vragen.

AdFerm helpt u met de overstapservice probleemloos te laten verlopen: Neem contact met ons op om een adviesgesprek te plannen.

In het adviesgesprek bespreken we samen de mogelijkheden.

Uw huidige accountant of boekhouder dient mee te werken aan een probleemloze overstap en de overdracht van de benodigde stukken. Om dat op een correcte manier in gang te zetten stellen wij kosteloos voor u een opzegbrief op die u kunt versturen naar uw huidige accountant of boekhouder.

Nadat u deze brief heeft verzonden nemen wij contact op met uw huidige accountant of boekhouder om alle benodigde stukken en overige relevante informatie op te vragen. zodat wij de overstapservice in gang kunnen zetten, indien hier kosten aan verbonden zijn dan komen deze voor rekening van AdFerm.

Als Register Belasting Adviseur staan wij goed bekend bij de belastingdienst. Indien nodig vragen wij dus uitstel aan voor al uw aangiften zodat wij uw cijfers goed kunnen checken en deze correct voor u kunnen verwerken. Uw salarisadministratie wordt door AdFerm binnen no-time opgepakt, zonder vertraging en precies zoals u en uw medewerkers gewend zijn.

U ziet, overstappen naar AdFerm kan eenvoudig en zorgeloos met de overstapservice en met behoud van al uw cijfers door de jaren heen. Als bonus ontstaat er bij u meer ruimte om te kunnen ondernemen! Dus wat let u? Neem gerust contact met ons op voor een kennismakingsgesprek. Daar wordt u altijd wijzer van!

 

Contact

Interesse?

in de diensten van AdFerm

Scroll naar top